11

Goedkoop ramen van alu

AlexOn
AlexOn
#Ramen en deuren · 2 jaren geleden
Deze vraag is goed beantwoord

Beste,

Ik heb drie ramen nodig.

B:1300 H:1475 x 2

B:2300 H:2500 x 1

Belisol bood me een kant-en-klare oplossing voor 10.500 euro.

Inclusief BTW, afschotafwerking en horrengaas.

Dubbel glas, aluminium ramen ALU Holux 80+

Naar mijn mening is het erg duur, is het mogelijk om 20% goedkoper te vinden?

Als dat zo is, raad dan dergelijke bedrijven aan.

Bedankt.

1
Yyeti
Yyeti
0 7 Verbouwer
2 jaren geleden

Goedkoper is zeker mogelijk maar ik zou het toch houden bij de gekende merken. U kan van deze merken op de website zoeken naar hun verdelers of installateurs en bij deze dan een prijsopgave vragen. Om een voorbeeld te geven: Wij hadden een prijs van 17.000 (zonder elektrische rolluikmotoren) tov 13.000 (incl elektrische rolluikmotoren). Vergelijken tussen installateurs en merken onderling helpt heeel veel. 

Alle reacties

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
1 jaar geleden

Eigenlijk kan je op dit soort topics nooit serieus reageren. diegenen die de vraag stellen zijn alleen op zoek naar de goedkoopste prijs en slaan meestal iedere raad gewoon in de wind. Of da nu ramen uit Polen zijn of van ergens anders doet e rniet toe en zelfs die discussie op zich moet ge nie voeren. Denkt ge nu echt dat ze een pools en een belgisch profielke trekken ? Ik denk het niet. Als g eop eiropees vlak kijkt zijn er niet zoveel meer kwaliteitsverschillen zeke rniet binnen de alu reeksen. Bij pvc kan dat nog wel eens anders zijn. Waar zitten dan de verschillen. Wel dat zit vooral in de fabricage. Hoe ? Ga ik nie uitleggen dat gaat toch voor dovemansoren. En daarnaas theb je van die bedrijven die ze er van ver in smijten. Ge kent ze wel. Geen voorbereiding, geen gat opkuisen, geen moessebandjes voor uw silicone, meten ? Op het zicht zal ook wel goed zijn zeker enz enz enz. Met wa geluk  2 doken van boven. Wij deden ons best en PU schuim doet de rest 

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

4 alternatieven voor een dakraam

4 alternatieven voor een dakraam

Naast het traditionele dakraam, bestaan er tal van alternatieven om meer daglicht te integreren in je woning. Wij zetten ze voor jou op een rij.

Lees meer

Wat is de meest geschikte lichtkoepel voor jouw woning? Zo maak je de juiste keuze

Wat is de meest geschikte lichtkoepel voor jouw woning? Zo maak je de juiste keuze

Lichtkoepels laten meer daglicht binnen en zijn een meerwaarde voor je huis. Ontdek de soorten, voordelen en tips om de juiste lichtkoepel te kiezen.

Lees meer

Steellook ramen: de look van staal met de voordelen van aluminium of pvc

Steellook ramen: de look van staal met de voordelen van aluminium of pvc

Steellook ramen hebben de look van staal, maar zijn gemaakt van aluminium of pvc. Ontdek meer over isolatie, prijs en onderhoud van steellook ramen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag