Is er nood aan een veilige en tijdelijke afzetting voor zwembaden en vijvers?

2

Is er nood aan een veilige en tijdelijke afzetting voor zwembaden en vijvers?

StudentMarie
StudentMarie
#Zwembad en vijver · 2 jaren geleden

Ik ben een studente Productontwikkeling en ben momenteel bezig aan een eerste vooronderzoek voor mijn masterproef. Het onderwerp van mijn masterproef luidt als volgt: Esthetisch-functioneel tuinmeubel dat eenvoudig kan omgevormd worden tot een tijdelijke zwembad- of vijveromheining. 

Voor dit onderzoek ben ik op zoek naar interessante stakeholders en mensen die hun mening/opmerkingen/noden willen delen omtrent het omheinen van zwembaden en vijvers. 

Is er volgens jullie nood aan een oplossing die het tijdelijk afzetten van zwembaden en vijvers mogelijk maakt, om de veiligheid van kinderen te garanderen?

Wat vinden jullie van het idee om een tijdelijke zwembad-/vijveromheining te ontwerpen dat gemakkelijk op te zetten en en, wanneer niet in gebruik, ook als tuinmeubel kan dienen?

Welke alternatieven raden jullie aan als het om veiligheid rondom vijvers en zwembaden gaat?

Alvast bedankt! En aarzel zeker niet mij te contacteren bij verdere vragen of opmerkingen.

Alle reacties

0
moes
moes
73 723 Andere professioneel
2 jaren geleden

stel u zelf de vraag over de haalbaarheid als je weet dat meeste zwembaden waar ji op doelt de vaste zwembaden zijn van dan laat ons zeggen 10 bij 5 mtr dat is omtrek 30 mtr. Welk meubel kan je dan voldoende afwikkelen. Als je dat gedaan krijgt per 5 mtr dan heb je 6 stukken meubel nodig die dan ook voldoen zwaa r moeten zijn om een lichaam te dragen en licht genoeg om er mee te sleuren. Ik hou de opblaasbare buiten beschouwing want ik denk niet dat daar een bescherming voor nodig is buiten misschien wat linten voor het trapje. Ik denk niet dat de 2 verwachtingen vereenigbaar zijn in 1 gebruiksvoorwerp

0
kas
kas
261 2197 Andere professioneel
2 jaren geleden