Bouwovertreding en regelgeving
Huis van de buurman is gebouwd in 1980 zonder enige vergunning en op de welfsels van mijn garage. Het huis is 15 m. lengte en 10 m. diepte. Buurman heeft ook achter in zijn tuin een tuinhuis geplaatst. 2 m. x 2 m. Dan heeft hij in 2018 achter in zijn tuin en gedeeltelijk op het aanpalende weiland een garage, werkhuis en carport gezet 10 m x 8 m. Dez laatste zijn vorige maand volledig afgebrand. Ook heeft hij zijn elektriciteitskabel over 25 m. door onze tuin liggen. Hij wil die ook niet op zijn eigendom leggen ook al heeft hij een aansluitingspaal voor zijn eigen deur. Deze is stuk geweest en terug aan mekaar gezet. Zijn afschutting achter in de tuin staat ook volledig bij ons en zakt altijd maar verder bij ons. Daar heeft hij ook nog allerlei rommel tegen gebouwd, voor grasmachines enz. onder te zetten. Ik begin mij zorgen te maken. Buurman neemt onze eigendom alsmaar verder in, zijn huis staat op onze welfsels en zijn kapotte dakgoot van 50 cm hangt volledig op onze eigendom. Wij hebben hierdoor nat in onze garage. En wat als zijn onvergunde huis afbrand en wij hebben schade aan onze garage. Wat kunnen wij hieraan doen. Wij hebben al onze eigendom gebouwd met stedenbouwkundige vergunningen en zijn volledig in orde.

_vanessa.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=4ba5ab015fd4a5a241d8b926f0195b15)