Vlekken op betonsteen
Ik heb vlekken van zure regen op mijn terras boord van betonsteen.Zit er diep in. Schuren helpt niet.Wat te doen? Zie foto.
Vlekken op betonsteen
Ik heb vlekken van zure regen op mijn terras boord van betonsteen.Zit er diep in. Schuren helpt niet.Wat te doen? Zie foto.
Schilderen

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’
Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Welke materialen zijn geschikt voor een oprit? Heb je een vergunning nodig? En hoe pak je dat aan: zelf een oprit aanleggen? Wij maken je wegwijs.
Lees meer
Ontdek de voordelen van een waterdoorlatend terras met FluvioStone. Perfect voor regenwaterbeheer in kleine tuinen en eenvoudig te integreren.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen