een rechthorkig gat 12Cm X 60Cm gat op te vullen

2

een rechthorkig gat 12Cm X 60Cm gat op te vullen

Bouwer22
Bouwer22
#Muren · 1 jaar geleden

Hoi...

ik heb een rechthorkig gat 12Cm X 60Cm  in een een Kalkzandsteen muur en die wil ik dichten met Metselmortel

In dit rechthorkig gat 12Cm X 60Cm zit een inbouw kraan deze wil ik aanvullen met Metselmortel

is de Metselmortel ook te gieten in het gat , en zo het gat op te vullen

Met betontriplex plank voor het rechthorkig gat 12Cm X 60Cm en dan de Metselmorteler in gieten

Ik wil een hele goede verbinding , maar ik twijfel of dit überhaupt zo kan

welke producten van een A merk komen hievoor in aanmerking

Heb al heel wat zoek werk geprobeerd maar twijfel nog steeds

INFO IK WIL HET ALLEN MET Cementgebonden producten uitvoeren

WEET IEMAND HIER MEER OVER

https://imgur.com/undefined

dankje

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/92187/muur-inbouw-ruimte-voor-inbouw-kraan--2.png?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=a4ecabc6be32b2a879e992599967456f

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3475 Andere particulier
1 jaar geleden

Dat zou ik niet doen:  gebruik (bijgeslepen) baksteen tot ong 1 cm van de rand.  Na droging afwerken met plaaster. Dit krijg je perfect glad.  Desnoods nog effe plamuren.  Ik veronderstel dat de muur geplaasterd is. 

0
Bouwer22
Bouwer22
0 1 Andere particulier
1 jaar geleden

Hoi

een inbouw kraan in een  rechthorkig gat 12Cm X 60Cm zit  word toch altijd aangeooit/gevuld met Cement.

Het inbouw kraan/element moet goed vastzitten in  de cement 

Dit is belangrijk zo ver ik dit weet

EN HIER KOMEN NOG TEGELS OVER

dus deze muur word betegeld

En dit wordt eingelijk niet gedaan > Na droging afwerken met plaaster.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Sidings als gevelbekleding: tips voor de juiste keuze qua materialen en uitvoeringen

Sidings als gevelbekleding: tips voor de juiste keuze qua materialen en uitvoeringen

Je gevel karakter geven met sidings? Lees hier alles over materialen, plaatsing, onderhoud en prijzen voor deze veelzijdige gevelbekleding.

Lees meer

Gevelrenovatie: alles over reiniging, bekleding en isolatie

Gevelrenovatie: alles over reiniging, bekleding en isolatie

Is je gevel aan renovatie toe? Ontdek soorten gevelrenovatie, prijzen, premies en wat je zelf kan doen of beter overlaat aan een vakman.

Lees meer

Je verwarming lager zetten om energiefactuur te drukken? Let op voor vochtproblemen!

Je verwarming lager zetten om energiefactuur te drukken? Let op voor vochtproblemen!

De verwarming lager of afzetten in bepaalde ruimtes om een hoge energiefactuur te vermijden? Ontdek hoe dat kan leiden tot vochtproblemen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag