Hmm, dat lijken mij al eerder dreigementen.
Als ik dat zou lezen dan hoef ik die firma al niet meer en zal het, indien de vraag zich voordoet, ook zo doorgeven aan anderen. Als C trouwens B heet en als C dan nog een dochterfirma van F,G,H of eender wat is, dan weet je al op voorhand dat bij problemen je van het kastje naar de muur gestuurd word. Het niet toelaten van reacties op gepresteerde werken, al dan niet positief of negatief zegt al genoeg over zo'n firma vind ik. Als er negatieve reacties zijn dan betekend dit meestal ook wel dat er iets mis is. Aan die firma dan om dat te weerleggen en oplossingen te bieden aan de ontevreden klanten. Er kan altijd wat misgaan of over het hoofd gezien worden, maar niet reageren of zelfs in dit geval verbieden, ja dat is een dooddoener. Veel betere reclame, en misschien nog beter dan alle poeslieve en slijmerige commentaren, is te lezen dat een firma zich constructief opsteld in dialoog met de klant en oplossingen aanbrengt en het probleem oplost. Dan weet je tenminste dat er iets geleerd is uit wat gebeurde en het misschien de volgende keer niet meer voorvalt. Het is dan ook aartsmoeilijk om tussen het overaanbod aan ondernemingen het kaf van het koren te scheiden. Maar zulke regeltjes in de kleine lettertjes helpen mij in ieder geval al een stuk vooruit !.