3

Acrylpanelen douchewand

KoenLeys
KoenLeys
#Badkamer · 1 jaar geleden

Ik ben op zoek naar betaalbare acrylpanelen die zouden moeten dienen als douchewand (om tegen de muren te plaatsen). Het zou gaan om 2 panelen van 260x90 en eentje van 260x100 (of breder).

ik verschoot een beetje van de prijs bij x2o (400 tot 600 euro per paneel) en dacht: hier weet iemand ingetwijfeld een betere leverancier :)

Alle reacties

0
Nick 61
Nick 61
222 1623 Andere professioneel
1 jaar geleden

Dat zijn al reëel schappelijke prijzen voor zulke panelen

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
1 jaar geleden

Heb je al gedacht aan vollekernplaten zoals bijvoorbeeld Trespa ?

Ik denk dat die ongeveer slechts 1/3 kosten.

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
1 jaar geleden

Maar wat ik vele particulieren nou eigenlijk beetje kwalijk neem is altijd die loop naar de zogezegde grote namen hé. Ik weet wel dat die gekend zijn en het eerst in je gedacht komen maar we hebben toch allemaal google  Als je prijsbewust bent dan weet je toch dat je niet bij dat soort kerels (winkels/bedrijven) moet zijn. Die dikke showrooms en vette firma wagens moet iemand betalen hé. 

En zoals Charles zegt er zijn zoveel alternatieven. Je hebt ook nog glas dat gelakt is en daar voor geschikt. Gelakt in iedere kleur die je wil. En je hebt nog andere alternatieven in keramiek en uiteraard de gekend volkernplaten zoals Trespa,  Vanca enz enz.

Volgens mij ga je daar ook je gading vinden.

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

De ultieme gids voor een moderne badkamer: stijl, materialen en tips

De ultieme gids voor een moderne badkamer: stijl, materialen en tips

Creëer een stijlvolle, moderne badkamer met praktische tips en inspiratie. Alles over materialen, kleuren en meer voor een eigentijdse look.

Lees meer

Infraroodspiegel in je badkamer: van werking tot prijs

Infraroodspiegel in je badkamer: van werking tot prijs

Een infraroodspiegel in je badkamer kan praktisch zijn. We lijsten de voordelen, werking, verschillende soorten en prijzen voor je op.

Lees meer

De juiste douche voor je badkamer: tips voor plaatsing en onderhoud

De juiste douche voor je badkamer: tips voor plaatsing en onderhoud

Van douchecabine tot inloopdouche: vind de douche die bij jouw badkamer past. Ga aan de slag met onze plaatsings- en onderhoudstips.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag