2

Brandgeur door muur

Tessy
Tessy
#Muren · 1 jaar geleden

Mijn buur en ik delen gemeenschappelijke muur en hij brand hout en vuil in inbouwhaard op schouw zonder rookkanaal, muur van slaapkamer boven word altijd heel warm tot heet en er hangt een erge brandgeur in de kamer, deze kamer is bedoeld als logeerkamer voor de zoon en kleindochter maar kan nu niet gebruikt worden, wat kan ik doen om deze muur te behandelen zodat geur verdwijnt mvgrt

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
1 jaar geleden

Wanneer je geen bewijs heb niet over vuil beginnen, en eigenlijk doet dat in uw geval niet ter zake. 
Alleen Droog en Onbewerkt hout mag dienen als brandhout. 
Maar aangezien uw muur heet wordt, lijkt het dat er sowieso niet gestookt mag worden waar de buur het doet. 

0
Vilis
Vilis
17 239 Verbouwer
1 jaar geleden

Mijn buur ... brand hout en vuil in inbouwhaard op schouw zonder rookkanaal, muur van slaapkamer boven word altijd heel warm tot heet en er hangt een erge brandgeur in de kamer, 

Laat je buur de rook in de spuimuur uitkomen of doet hij een raampje open om de rook kwijt te kunnen??? Daar u schrijft "zonder rookkanaal" 

Voor de rest sluit ik aan bij Feter

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Zandstralen kan je gevel doen stralen als nieuw: “Je moet wel zeker zijn van het materiaal”

Zandstralen kan je gevel doen stralen als nieuw: “Je moet wel zeker zijn van het materiaal”

Gevel zandstralen? Ontdek alles over kosten, voordelen, risico’s en technieken. Laat je gevel stralen als nieuw.

Lees meer

Vocht in je muren? Zo herken, behandel en voorkom je het eenvoudig

Vocht in je muren? Zo herken, behandel en voorkom je het eenvoudig

Ontdek hoe je vocht in muren herkent, de oorzaken aanpakt en met effectieve oplossingen vochtschade in huis voorkomt.

Lees meer

Heb jij vocht in huis? Dit zijn de oorzaken en oplossingen

Heb jij vocht in huis? Dit zijn de oorzaken en oplossingen

Heb je vochtplekken, schimmel of condens? Ontdek hier hoe je vocht in huis herkent, oplost en voorkomt, zodat jij en je woning gezond blijven.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag