Garantie firma sanitair
Beschik over appartement ouder dan 2 jaar waar er een probleem met de waterdruk en -temperatuur was. Dit zowel in mijn appartement als meerdere in het gebouw.
Werden we proactief voor gecontacteerd. En werd opgelost.
Nu duikt het probleem opnieuw op. En is de nazorg zeer moeilijk bereikbaar.
Mijn huurders beschikken momenteel niet over warm douchewater en het antwoord van de partner in hvac en sanitair is dat ze niet over een onmiddellijke technieker beschikken en dat ze ergens volgende week eventueel een oplossing kunnen voorstellen.
Ik had een gelijkaardig probleem met de installateur van de ramen, veel issues, heel trage klantenservice, gerepareerd tijdens de garantieperiode, maar daarna opnieuw problemen.
Werkt een herstelling opschortend voor de garantieperiode? En kan ik de partners op zijn minst verplichten om een soort dossier te delen?
En wat is in jullie ervaring de wachttijd om een dergelijk probleem op te lossen?
Want als de sanitair partner de herstelling niet meer wenst uit te voeren, heb ik zelfs geen idee van wat er stuk was want van de laatste reparatie heb ik geen beschrijving/dossier ontvangen.