Ik dien een klein stukje gras af te doen, twee vierkante meter. Hoe doe ik dat best?

3

Ik dien een klein stukje gras af te doen, twee vierkante meter. Hoe doe ik dat best?

Ann Carine
Ann Carine
#Tuin · 1 jaar geleden

Ik dien een twee kleine stukken gras af te doen. Twee vierkante meter en drie vierkante meter. Hoe doe ik best?

Alle reacties

0
Feter
Feter
112 1424 Andere particulier
1 jaar geleden

Handmaaier of een bosmaaier 

0
moes
moes
73 722 Andere professioneel
1 jaar geleden

Waarschijnlijk bedoelt de TS verwijderen tot op blote aarde om er iets anderen te doen dan gras. Dat zal dan met schop en spade zijn vermoed ik.

0
Ann Carine
Ann Carine
0 1 Verbouwer
1 jaar geleden

Bedankt, bosmaaier lijkt goede oplossing. Wil het gras gewoon kort houden.

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Tuinklussen maart: tuinexpert waarschuwt voor vorst en slakken

Tuinklussen maart: tuinexpert waarschuwt voor vorst en slakken

In maart begint de lente, maar het kan nog vriezen. Tuinexpert Bart Verelst vertelt welke tuinklussen je in maart beter wel of niet doet in de tuin.

Lees meer

In de kijker: met deze blokken plaats je zelf keerwanden in je tuin

In de kijker: met deze blokken plaats je zelf keerwanden in je tuin

Zelf keerwanden plaatsen? Ontdek hoe Stackton-blokken werken: ecologisch, eenvoudig en ideaal voor elk niveauverschil in je tuin.

Lees meer

Hoogteverschillen in de tuin: alles over trappen, taluds, keermuren en palissades

Hoogteverschillen in de tuin: alles over trappen, taluds, keermuren en palissades

Hoogteverschillen wekken een tuin tot leven. Ze geven je tuin niet alleen karakter, maar zorgen ook voor natuurlijke afwatering.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag