Ja dat is juist. Nu begrijp ik het beter omdat op de factuur voor de nieuwe garage die ik heb gekregen multi plex en beton plex staat geschreven en geen OSB platen.
Maar omdat ik de metser eens hoorde praten over OSB platen dacht ik dat die bedoeld waren om langs de betonplaat die werd gegoten te plaatsen.
Ik zal in het vervolg beter opletten voordat ik nog iets zeg over de bouwwerken.
Maar soms kom ik zaken tegen met de metser die vragen oproepen.
Zoals bv. Hij zei langs zijn neus weg dat zijn boekhouder niet goed wist of het 6 %btw of 21% was voor het bouwen van de nieuwe garage.Hij heeft toch 6% btw aangerekend op de factuur voor de garage.
En dat is juist. Dat weet ik nu zeker omdat ik een officieel schrijven van het MinFin. FOD ( btw dienst Aalst) heb ontvangen waarin dit wordt bevestigd.
Maar hij zegt ook dat ik na een eerste betaling van 450 euro voor zijn verplichte verzekering op het bouwen van de garage, ik ook nogmaals €450 zal moeten betalen wanneer hij de factuur zal aanrekenen voor de uitbreiding van de 2 slaapkamers van de bestaande bungalow.
Ik weet niet of dit juist is. Ik heb deze vraag gesteld aan mijn DVV verzekering en wacht op hun antwoord.
grtz,
gilberto