Kraan vervangen
Deze vraag is goed beantwoordDe 2 kranen die je op de foto ziet zijn van het gesloten circuit van de verwarming. De eerste kraan lekt bij de aansluiting op de leiding en ook de 2de kraan sluit niet meer goed af. Bij de aansluiting zou ik het kunnen proberen met wat nieuwe teflon maar de kraan erachter zal moeten vervangen worden.
Het probleem is dat ik het niet losgedraaid krijg omdat de kraan met de groene draaiknop te hoog is. De leiding zit zodanig dicht op de grond dat als ik de leiding probeer los te draaien de groene draaiknop tegen de grond komt na een halve draai (ik heb het proberen te fotograferen om het duidelijk te maken)
Is het de bedoeling dat ik eerst de groene knop demonteer? Ik heb dat geprobeerd maar dat gaf niet veel mee.
Alles zit momenteel muurvast, heb rond de verschillende aansluitingen een doek met azijn gewikkeld in de hoop dat het na wat weken morgen wat beter meewerkt.

.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=82579632316c660fb43a475f7a6f8dcb)