Teflon stoelglijders geven af op onze ruwe vloertegels
Met van alkes geprobeerd te verwijderen: aceton, benzine, stoom
Het teflon ligt als een dikke witte en uiterst gladde laag op de vloer. Wie heeft een oplossing?
Teflon stoelglijders geven af op onze ruwe vloertegels
Met van alkes geprobeerd te verwijderen: aceton, benzine, stoom
Het teflon ligt als een dikke witte en uiterst gladde laag op de vloer. Wie heeft een oplossing?
Je zal dat moeten proberen mechanisch te verwijderen, bijv. hoge druk spuit, "luchtgommen",...
Dank u. Ik ben bang dat dat niet zal lukken. Maar misschien kan ik vragen om iemand een proefstukje te laten doen met het luchtgommen, als dat geschikt is voor binnenshuis tenminste..
Heb het kort geprobeerd met een verfafbrander omdat teflon zou smelten bij 327 graden. Maar daar zag ik ook niets gebeuren, terwijl een los teflon dopje wel smolt. De eerlijkheid gebied dat ik daar volop het gas hoog durfde zetten en op onze woonkeukenvloer bang ben een breuk te veroorzaken.
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Waar de architect zich doorgaans meer bekommert om het exterieur, focust de interieurarchitect echt op details, afwerking van muren, vloeren,...
Lees meerWaarom zou je een vastgoedmakelaar inschakelen om je woning te verkopen? Ontdek wat je mag verwachten en hoeveel je voor de service betaalt.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen