Berekening oppervlakte en lopende meters oude structuur
Hello ,
Kan iemand me helpen om de volgende beschrijvingen van de dienst Minfin Kmo Team 7 beter te begrijpen?
Draagmuren vervangen en/of bijbouwen: de totale lengte, gerekend in lopende meters, van de behouden dragende structuur moet minstens 50 % bedragen van de totale lengte van de totale dragende structuur
Er worden geen draagmuren vervangen. Alleen een uitbreiding wordt bijgebouwd.
De architect heeft geschreven dat de lopende meters van de uitbreiding van de 2 slaapkamers van de bestaande woning 19,80m bedragen. De lopende meters van de nieuwe garage bedragen 20, 60m. Hoe komt hij daaraan?
Hoe worden de lopende meters gemeten van de nieuwe garage? Br 4,2m + L 6,2m + Br 4,2m +L 6,2m =20,80m . Hoeveel zijn de lopende meters van de garage muur waar de garagepoort is in geplaatst? Zie bijlage
De lengte van de nieuwe garage is 6,20m en de breedte 4,20m.
Als ik de lopende meters van de garage meet is dit dan hetzelfde dat ik de omtrek van de nieuwe garage bereken?.L 6,20m + 4,20m = 10,40m x 2 = 20,80m
Wordt de garage poort niet meegeteld ?
grtz,
gilberto

.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=6e2f53a32f459fa65bd6be7e6731d405)