Innova monoblock warmt niet op.
Ik heb sinds een maand of 4 een Innova AircoHeater 2.0. 12HP aangekocht en door een installateur laten plaatsen. Het is een aicro monoblock voor op onze slaapkamer. De bedoeling is om me dit toestel te kunnen verwarmen en koelen. Koelen is geen probleem maar verwarmen lukt niet. Telkens het toestel gaat verwarmen is het precies of dat de ingebouwde thermostaat in de flow van de warmte zit en meteen opwarmt. Als het in de kamer 18 graden is en ik vraag het toestel 21 graden gaat die meteen opwarmen maar de ingebouwde thermostaat gaat meteen ( na nog geen 3 minuten ) de hoogte is zodat het toestel denkt, het is in de kamer warm genoeg en het toestel valt uit. Is er nog iemand met dit probleem. Ze hebben van de fabriek al komen kijken, een heel verhaal gekregen mousseband gekleefd maar nog steeds hetzelfde probleem. Zijn er nog mensen die hetzelfde toestel hebben maar geen problemen bij het verwarmen.
alvast mijn dank.

.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=0793ddc9cb0abf4f82fda44effbb6aee)
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=9b7f9727e9be23eb4784324e832b5869)