Slot van brievenbus appartementsgebouw is dat gemeenschappelijke kost of voor eigenaar
Slot van een brievenbus is stuk, voor wie zijn deze kosten?
Slot van brievenbus appartementsgebouw is dat gemeenschappelijke kost of voor eigenaar
Slot van een brievenbus is stuk, voor wie zijn deze kosten?
Als dat gaat over het persoonlijke brievenbusje van één appartement dan lijkt het me logisch dat de kosten voor herstelling of vervanging van het slotje voor de eigenaar van het appartement zijn.
Bedankt voor de info

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Sinds oktober 2024 heeft 1 op 3 huishoudens recht op een Fluvius kortingsbon van 250 euro voor de aanschaf van energiezuinige elektro.
Lees meer
Sinds 15 oktober is het eenvoudiger om stekkerbatterijen te plaatsen. Expert Dirk Van Evercooren legt uit waarom je geen elektricien meer nodig hebt.
Lees meer
Sinds september 2025 moet je woning bijna 20 jaar oud zijn om Mijn VerbouwPremie te kunnen aanvragen. Ontdek de nieuwe regels.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen