Afstand aansluiting grijze afvoer tot zwarte afvoer
Hallo,
Ik heb enkele vragen ivm mijn rioleringsplan (zie bijlage).
Zijn er eventueel andere opmerkingen aan het plan? Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet
Simon
Afstand aansluiting grijze afvoer tot zwarte afvoer
Hallo,
Ik heb enkele vragen ivm mijn rioleringsplan (zie bijlage).
Zijn er eventueel andere opmerkingen aan het plan? Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet
Simon
Bij het posten zijn de vragen blijkbaar verloren gegaan. Dus bij deze,
Groet
Simon
Poging drie,
1) Is er een minimale afstand aan te houden tussen aansluiting douche (grijs) en afvoer toilet (zwart) indien er geen septische put kan/moet geplaatst worden? Ik lees vaak dat deze zo lang mogelijk gescheiden moeten blijven... Klopt dit? Of is de afstand in mijn situatie voldoende?
2) Is de locatie van de beluchter goed? Deze zou in de nok zitten van de garage, dus niet door het dak.
3) Wel of geen terugslagklep voor de controleput straatzijde?
U hebt hierover twee topics lopen, ik had mijn antwoord al een dag geleden in het andere topic geplaatst.
Inderdaad, ik had deze verkeerd geplaatst. Bedankt Charel.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Er zijn heel wat opties om je bouwafval op een milieuvriendelijke manier kwijt te raken. Van een puinzak over een container tot het recyclagepark.
Lees meer
Laat je best een regenwaterput plaatsen of is het geen meerwaarde? We vroegen het aan Silvia De Nolf, adviseur bij NAV en waterconsulent.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen