3

Ideetjes bij plattegrond tekenen

inemien
inemien
#Ontwerp · 9 maanden geleden

Hoi.

We zijn bezig een kleine, halfopen, heel oude woning aan het strippen. Liefst zoveel mogelijk zelf doen, liefst geen architect, niet te groot budget, maar toch minimum D norm halen voor EPC. De achtergevel (links op het plan) mag veranderen qua buitenschrijnwerk. Ik heb al een twintigtal plannetjes gemaakt op Floorplanner, maar wens nog wat inbreng vanuit andere breinen ter inspiratie... Wie heeft zin om een schets te maken hoe jullie deze woning zouden indelen (inemien @ gmail.com)? Rechts is de straat, de voordeur en twee ramen die moeten blijven (voorgevel mag niet aangepast worden). Links is de tuin. De trap naar kelder en zolder mag niet verplaatst worden. Onderaan op het plannetje is de muur met de buren. De tuin zit dus in de hoek linksboven op het plannetje.

Alvast heel ferm bedankt voor jullie ideetjes!

Veel verbouwplezier aan iedereen!

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5450 Andere professioneel
9 maanden geleden

Het plannetje is niet te vinden.

0
inemien
inemien
0 1 Verbouwer
9 maanden geleden

Zou het zo lukken?

0
Charel
Charel
932 5450 Andere professioneel
9 maanden geleden

Spijtig genoeg nog steeds niet.

Via de knop "bewerken" zou het moeten lukken om een bijlage toe te voegen.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag