2

Ervaringen met bouwfirma Danneels gevraagd

t palm
t palm
#Bouwpartners · 6 maanden geleden

Wij hebben 5 jaar geleden bij Danneels 2 woningen sleutel op de deur gekocht. 
Alle 10 huizen hebben tot op vandaag verschillende problemen. Waarvan het feit dat het regenwater niet bruikbaar is omdat er een soort zand in zit dat filters en wc flotters voordurend verstopt, het meest gemeenschappelijk is. Tot op vandaag is dit nog steeds niet opgelost . Ook voor andere problemen, gevelstenen die schuren, waterlekkage.., Danneels geeft niet thuis .

Communicatie verloopt stroef en onvriendelijk. 
Heeft iemand anders ook dergelijke problemen met deze bouwfirma?

Alle reacties

0
Nick 61
Nick 61
222 1631 Andere professioneel
6 maanden geleden

Zand in de filters of toiletventielen is na 5 jaar de verantwoordelijkheid van de eigenaars om de regenwaterput te laten kuisen, de filter voor de put is eveneens jullie verantwoordelijkheid. De filters ben je sowieso 3 a 4 keer per jaar aan het vervangen Waarschijnlijk waren de putten reeds bij de plaatsing verzand maar na 5 jaar kan je dit niet bewijzen. De ander gebreken kan ik niets over zeggen.

0
Amber
Amber
0 1
1 maand geleden

Hier ook problemen met vuil regenwater, onze put is al meermaals uitgekuist en we hebben op eigen kosten extra filters geplaatst + deze kuisen we regelmatig uit nu. Danneels had ons na zeer lang onderhandelen een compensatie beloofd maar weigert dit nu te betalen aan ons omdat ik slechte reviews over de gehele situatie gepost heb. En nu negeren ze mijn laatste mail waarin ik zei dat de review pas aangepast zal worden nadat wij een oplossing hebben gekregen. Telefoneren doe ik niet meer want ik word altijd afgesnauwd en gekleineerd dus daar ben ik mee gestopt. Alles via mail communiceren is beter want via telefoon zeggen ze wat ze willen.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Ga gratis naar Wonen 2025 en doe inspiratie op

Ga gratis naar Wonen 2025 en doe inspiratie op

Op 22 november 2025 gaat Wonen van start. De Nekkerhal in Mechelen is dan dé plek voor (ver)bouwers. Dankzij Livios mag je gratis naar de beurs.

Lees meer

Hoeveel kan je besparen met zelfbouwpakketten?

Hoeveel kan je besparen met zelfbouwpakketten?

Bespaar tot 50% op bouwkosten met zelfbouwpakketten van Swipe Zelfbouw en Easykit. Ontdek hoe je kosten bespaart en kwaliteit garandeert.

Lees meer

De EPB-verslaggever: van takenpakket tot prijs

De EPB-verslaggever: van takenpakket tot prijs

De EPB-verslaggever waakt erover dat jouw (ver)bouwproject aan de EPB-regelgeving voldoet. Wat behoort er tot zijn takenpakket en hoeveel bedraagt de prijs?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag