verwarming Junkers
Bij het douchen krijg ik eerst warm water. Na enkele minuten krijg ik koud water. Er komt geen warm water meer. Als ik dan de kraan dichtdraai en na enige tijd terug opendraai komt er opnieuw warm water. Wat is er aan de hand ?
verwarming Junkers
Bij het douchen krijg ik eerst warm water. Na enkele minuten krijg ik koud water. Er komt geen warm water meer. Als ik dan de kraan dichtdraai en na enige tijd terug opendraai komt er opnieuw warm water. Wat is er aan de hand ?
Te weinig info om een zinnig antwoord te geven, sorry
Niet mijn expertise maar hoogstwaarschijnlijk is de kraan kapot. Je kan het eenvoudig testen door te kijken of je tegelijkertijd warm water hebt in de keuken bv. Als het water daar constant warm is en in de douche niet dan ligt het aan de douchekraan.

Download gratis onze airco-gids
Alles wat je moet weten over airco’s: van soorten en installatie tot tips voor optimaal rendement. Inclusief handige checklists!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Hoe werkt een warmtepomp voor je verwarming? Welke warmteafgiftesystemen zijn compatibel? En kan je het op een bestaand verwarmingssysteem aansluiten?
Lees meer
Nu het weer fris wordt, gaat de verwarming aan. Controleer eerst enkele zaken om veilig en efficiënt van je centrale verwarming te genieten.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen