2

klokthermostaat Itho IDK300

alain
alain
#Verwarming & koeling · 12 jaren geleden

Ik heb deze thermostaat, een condensatieketel Vaillant en op iedere radiator een termostatische kraan. De thermostaat kan geplaatst worden op dag (20°), nacht (12°) of vorstvrij. Wanneer de temperatuur in de living, waar de thermostaat hangt, 20 ° is, slaat de ketel af. Het is dan nog niet warm in de badkamer 1°verdiep. Mijn thermostatische kranen in de living en badkamer staan op 4. Kan iemand mij helpen?

Alle reacties

0
Jeroen De Pelsemaeker
Jeroen De Pelsemaeker
4 16 Bouwer
12 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Verlaag de thermostatische kraan van een om meerdere radiatoren in de woonkamer. Daardoor zal de woonkamer trager opwarmen en de badkamer warmer worden.

Ik neem aan dat de thermostaat in de woonkamer staat? Dan kan je in de woonkamer beter gewone kranen op je radiatoren plaatsen want de temparatuur wordt hier dan door de thermostaat geregeld.

Download gratis onze airco-gids

Download gratis onze airco-gids

Alles wat je moet weten over airco’s: van soorten en installatie tot tips voor optimaal rendement. Inclusief handige checklists!

Download nu gratis jouw gids

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vloerverwarming en warmtepomp: de perfecte combinatie om efficiënt te verwarmen

Vloerverwarming en warmtepomp: de perfecte combinatie om efficiënt te verwarmen

Combineer vloerverwarming en een warmtepomp en je verwarmt je woning op een zeer rendabele en efficiënte manier. Maar welke warmtepomp kies je dan?

Lees meer

Verwarmingsketel kiezen: soorten, wetgeving en onderhoudstips

Verwarmingsketel kiezen: soorten, wetgeving en onderhoudstips

Verken je opties voor een verwarmingsketel: van condensatie tot biomassa. Leer over prijzen, voordelen en regelgeving.

Lees meer

Verwarmen met hout- en pelletkachels: is de hype voorbij?

Verwarmen met hout- en pelletkachels: is de hype voorbij?

Eén op de vijf Belgen verwarmt met een hout- of pelletkachel. Ontdek waarom deze kachels nog steeds populair zijn en hoe je energie kan besparen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag