huis verkopen
huis verkopen
Alle reacties
Hallo begrijp ik dan goed dat u eerder advies zou geven de prijs schatting te volgen van het immo waar we nieuwe huis aan zouden kopen ???
De bank zegt dan tegen ons dat die immo juist die hogere prijs gebruikt zodat wij tot koop van hun huis zouden overgaan
als ik de tips die ik hier krijg bekijk en dus zelf de woningmarkt onderzoek vind ik het persoonlijk moeilijk om te vergelijken . ze hebben opppervlakkte meer of minder , ....
. wat kan ik nog meer kwijt : de woorden van de bank : huis afgewerkt met luxeproducten , volledig afgewerkt dicht bij school en alle winkels, nadeel geen grote tuin . lijkt mij zeker niet negatief . maar de schattingsprijs die hij uitkomt is nog minder da wat wij uitkomen( prijs die wij betaald hebben 5j geleden met kosten verbouwen )
dit is tog raar ?????????
ik zal even de prijzen zeggen qua schattting
de schatting van bank 150000 euro voor volledig gerenoveerde woning met producten zoals parket hoogrendementsglas , nieuwe elec , water , gas dak badkamer . eigenlijk zijn juist de muren blijven staan .
deze vind ik te weing persoonlijk .
schatting immo 210000 voor rappe verkoop hij sprak zelf voor 240000 te gaan( wat wij te veel vonden ).
met klop dezelfde rekenmethode : 3 manier op basis van mogelijke huurprijs , op basies van opp en derde weet ik niet

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Aannemer zoeken? Zo vind je er een voor jouw project
Je bouwproject staat of valt grotendeels met de keuze van de juiste aannemer(s). Met deze tips kan je een aannemer zoeken voor jouw project.
Lees meer
De 5 voordelen van een sleutel-op-de-deurwoning
Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen