verdeelkast electriciteit
verdeelkast electriciteit
Alle reacties
Hé Kris,
Vandaag heb ik weer de handen uit de mouwen gestoken.De leiding naar was en droogmachine is af.
Heb alles getest: wasmachine, droogkast, inductie en microgolf tegelijkertijd opgezet en.......niks alles inorde.
Nog een paar foto's van het resultaat.
Nogmaals bedankt voor uw hulp.
Jean Pierre
Kris, Nog een vraagje: net onder de nieuwe zekeringskast zou ik graag ook zo'n stekkerdoos die ik gebruik heb plaatsen.
Onderaan de zekeringskasten is wel de hoofdinvoer van het watermaatschappij.
Jean Pierre
Heren,
3 jaar na datum heb ik ook een vraag voor jullie.
mag je hier hetzelfde doen, maar dan zonder de 30mA. Wat ik bedoel is: als je enkel niet-vochtige kringen hebt mag je dan toekomen op een 40A en dan verdelen naar bvb 3x 20A en 1x 16A? Dus zonder de 30mA.
Alvast bedankt.

Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Het energiedieet: “Dit is de snelste manier om te besparen op je elektriciteitsfactuur”
Van zuinige apparaten tot zonnepanelen installeren: energie-expert Paul De Vylder geeft praktische tips om te besparen op je elektriciteitsfactuur.
Lees meer
Veilig én handig: alles wat je moet weten over buitenstopcontacten
Ontdek alles over buitenstopcontacten: van veiligheid tot installatie, kenmerken, prijs, slimme opties en onderhoud.
Lees meer
Elektriciteit in de badkamer: wat kan en wat niet?
Wil je een stopcontact plaatsen of verlichting vervangen in je badkamer? Ontdek welke voorzorgen je moet nemen op vlak van elektriciteit.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen