kan ik de zwaarte (kw) van de condensatieketel voor mijn huis zelf berekenen?
kan ik de zwaarte (kw) van de condensatieketel voor mijn huis zelf berekenen?
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

“Waarom mijn verwarmingssysteem puur toeval was en hoe jij wél de juiste keuze maakt"
Een verwarmingssysteem moet passen bij de woning én de bewoner. Xander Huygels deelt zijn verhaal en Sam Hamels geeft advies.
Lees meer
Kiezen voor een warmtepomp? “De gasfactuur blijft nog altijd de goedkoopste”
Een warmtepomp is in aanschaf duurder dan een gasketel. Waarom dan een warmtepomp kopen? “Het is de enige langetermijnoplossing”, weet Aurélie Beauvais.
Lees meer
CO-vergiftiging vermijden: is jouw woning veilig genoeg?
Met de winterkou duikt de stille moordenaar koolmonoxide weer op, waardoor het risico op CO-vergiftiging toeneemt. Hoe kan je jezelf beschermen?
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
- Netto- of brutoverhouding gas/stroomprijs ingeven bij een hybride warmtepomp?
- Vaillant vcw 436 geeft te weinig warm waterdebiet
- M61 mazoutkachel klep in verbrandingsruimte
- Opbouw vloerverwarming op welfsel met isolatie aan onderzijde welfsel, wel/niet iso op welfsel?
- gascondensatieketel plaatsen na 1 juli
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen