magazijn dat moest gesloopt worden voor mijn buurman zijn huis mocht zetten
magazijn dat moest gesloopt worden voor mijn buurman zijn huis mocht zetten
Alle reacties
magazijn staat er van 1964 en vroeger woonde er 2 families naast elkaar dus toen was dat voor hen geen probleem maar 1 jaar geleden kochten wij dit huis en de buur begon net met een zaak dus wisten niks van de overlast en de buur heeft geen medelijden met ons dus waarom zou ik medelijden met hem moeten hebben ,hou rekening met je buren maar dat staat niet in zijn woordenboek .
hopelijk maken jullie zo niks mee want ik word er niet ziek van maar m'n vrouw wel dus ik wens het niemand toe en als je dan aan mij vraagt wat is uw probleem wel de loods is mijn probleem iedereen moet zich aan de wet houden zoniet moet je de gevolgen er maar van dragen en wie hier niet met akkoord is hoeft ook niet te reageren want ik weet welke miserie we hier hebben anders moet je maar eens komen kijken dan spreek je misschien al helemaal anders.
We hoeven het toch niet met je eens te zijn om jou te proberen advies te geven! Anders noemt dat 'iemand naar de mond praten'
Ik begrijp best dat je pech kunt hebben met het soort buren dat je krijgt. En ik kan me wel één en ander voorstellen bij wat dat in de praktijk kan betekenen.
Maar die mensen nu terugpesten met één of ander heeft ook weinig zin. Ze gaan daardoor niet anders leven, ze gaan niet vanaf dan plots goede buren zijn. Integendeel de kans is zeer groot dat het vanaf dan nog erger zal worden, ze gaan dan ook bewust terugpesten.
Dit soort spelletjes van 'poets wederom poets' zijn gedoemd om te escaleren.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?
Hoeveel licht heb je nodig in huis? Lichtexpert Joël Sels deelt tips over lichtinval, normen en het optimaal gebruiken van daglicht in elke ruimte.
Lees meer
Kant-en-klaar bouwen? Dit betekent het voor je budget
Overweeg je om met een sleutel-op-de-deurfirma in zee te gaan? Ontdek hier wat kant-en-klaar bouwen betekent voor jouw budget.
Lees meer
5 tips om zo lang mogelijk thuis te blijven wonen op je oude dag
Zo lang mogelijk thuis blijven wonen? Met deze tips en aandachtspunten zorg je voor een levenslange woonst, of je nu zelf bouwt of toch koopt en renoveert.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen