dit is niet het enige,de fotos kloppen niet..
en de landmeter op papier is een goede vriend van de huisbaas,en die landmeter is al 5 jaar in pensioen en plaatsbeschrijving is 4 jaar geleden gebeurd...
dit heb ik ontdekt met naar zijn kantoor te bellen,en ze mermelden me dat die persoon al 5 jaar on pensioen is. ze hebben op kantoor de gsm nr gegeven van de landmeter in kwestie,dus had hem gecontacteerd invb plaatsbeschrijving. en hij vroeg me om dit te laten gaan,en zo te laten. en na mijn telefoontje met de landmeter,heeft hij naar mijn huisbaas gebeld met wat ik zei. ik kreeg nadat ik de landmeter had gesproken een telefoontje van huisbaas die me dan zei als je wilt verhuizen geen probleem,je moet zelfs geen opzeg doen... en je krijgt u waarborg meteen terug als je verhuist. dit vond ik raar daarom dat ik vroeg of de plaatsbeschrijving geldig is,omdat mijn vader die had getekend door mijn ziekenhuisopname.
Ik zou daar inderdaad ook niet te zwaar aan tillen als dat het enige is.
Maar de vraag over die plaatsbeschrijving was eigenlijk:
"Mijn huisbaas vraagt nu ook om deze te tekenen,maar de plaatsbeschrijving klopt volledig niet,en ik was toen niet aanwezig en mijn vader kent daar niets van. we wisten toen ook niet dat wij recht hadden op een kopie ervan. en ik heb er zelf niet bij stilgestaan. het is pas nadat ik nieuwe regels (niet aangetekent) in de bus heb gekregen van huisbaas dat ik mijn contract ben beginnen nalezen en er stond iets in van plaatsbeschrijving en vond het raar dat ik zelf geen kopie had,dus heb ik die aan huisbaas gevraagt en kreeg die in de bus (niet aangetekent,met de eis van die te tekenen)
is deze dan geldig of niet ? mvg "
De huisbaas eist dus een ondertekening door Topicstarter. Het is dus nu het moment om deze plaatsbeschrijving aan te passen met eventueel schrappingen en bijvoegingen en ze dan op die manier te tekenen. Bijgevoegd verklaringen van het hoe en waarom van die zelf aangebrachte wijzigingen.