bedankt allemaal voor het meedenken
heb zelf de verzekering gebeld en die heeft een dossier geopend en naar de makelaar doorgestuurd voor de afhandeling,heb de fotos van de schade naar de verzekering gestuurd en morgen stuur ik een bestek van de gevogschade aangetekend
vorige week belde ik naar de syndic en wist mijn telefoon niet ,alhoewel ik het hem al via mail had doorgegeven,nu had hij een verkeerde telefoon aan de expert doorgegeven ,ik mailde nu een week later dat er nog nog altijd zoals hij beloofde geen expert was langs geweest, verder niets vernomen ,maar ik zag dat normaal de firma sano.. normaal onze dakwerken doet ,dus belde ik even en ik was juist,en die zij dat hij me niet kon bereiken want hij had de verkeerde telefoon doorgekregen zucht!!! dus maakte hij direkt een afspraak tegen vandaag die hij stipt om 12 uur nakwam, nu weer maar afwachten of de syndic een beetje wakker wordt,anders moet ik weer zijn werk gaan doen en iedereen gaan contakteren
ik wil ook even zeggen ik heb wel schade maar een lek zie ik niet,ben ook geen dakwerker en is niet mijn bevoegdheid denk ik,want indien ik iets fout doe , kunnen ze het oop mijn verantwoordelijkheid steken en ook omdat het hier gaat over scheiding en medeeigendom van een andere eigenaar,ik heb het tijdig aan gegeven
het is zeker niet dat ik te laks ben of geen goede huisvader zou zijn