Is alles goed aangekoppeld?
was weer met alles te snel,, hier heb je de voorkant en dan de achterkant , want daar ait het ook verkeerd
Volgens me is de voorkant juist, maar de achterkant verkeerd.. Daarmee de vraag naar jullie...
Is alles goed aangekoppeld?
was weer met alles te snel,, hier heb je de voorkant en dan de achterkant , want daar ait het ook verkeerd
Volgens me is de voorkant juist, maar de achterkant verkeerd.. Daarmee de vraag naar jullie...
In ieder geval is dit een zeer ongebruikelijke situatie maar technisch lijkt het me wel in orde.
Waarom twijfel je hieraan ? Wat is het probleem ?
In ieder geval is dit een zeer ongebruikelijke situatie maar technisch lijkt het me wel in orde.
Waarom twijfel je hieraan ? Wat is het probleem ?
Kan nooit werken, de radiatoren staan op de vloer, ze kunnen onmogelijk hun convectiewarmte afgeven en maar de helt van de stralingswarmte, radiatoren kan je niet op deze manier installeren en aansluiten
Oei, als die inderdaad op de vloer staan, en daar lijkt het wel op, dan is het een ander paar mouwen.
Ik heb daar tot mijn schande overheen gezien, wie zou dat nu ook verwachten !
Afbreken!
Op een Zaterdagmorgen na een zware werkweek is je dat vergeven Charel😂
oke dan is het in orde , toch bedankt
oke dan is het in orde , toch bedankt
Maar neen beste Eric, het is zeker niet in orde met je installatie, volgens de verschillende posten die je op dit forum geplaatst hebt, is je installatie verre van in orde
Maar deze radiatoren staan niet op de grond er zit 10 cm tussen de enigste die niet in orde is die van boven,
mits dat daar de 2 erachter bijna geen warmte geeft , denk ik dat die ook te weining KW afgeven,, misschien beter wat grotere plaatsen,, misschien eentje met 3 lammelen,, de kamer is 5,5 x 4 x 2,15 , hoeveel KW zou ik eigenlijk in deze kamer nodig hebben
Dat is de radiatoor met de verbinding en dat is niet juist en ook te weining warmte
Dat is de radiatoor met de verbinding en dat is niet juist en ook te weining warmte
Koop een deftige radiator en alles is opgelost. Voorzie een 4 tot 5 KW voor je kamer.

Download gratis onze airco-gids
Alles wat je moet weten over airco’s: van soorten en installatie tot tips voor optimaal rendement. Inclusief handige checklists!

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!
Laat vloerverwarming installeren door experts en ontdek de voordelen voor jouw woning. Vraag gratis offertes aan!

Vraag gratis offertes aan voor een nieuwe condensatieketel
Laat een zuinige condensatieketel plaatsen door ervaren professionals. Vraag nu gratis en vrijblijvend offertes aan.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Wandverwarming maakt van je muur een onzichtbaar verwarmingselement. Ontdek alles over de verschillende soorten systemen en hun voor- en nadelen.
Lees meer
Jaga's innovatieve warmtepompradiator wint de prestigieuze Henry Van de Velde Award. Het Briza Net Zero-gamma blinkt uit in design en duurzaamheid.
Lees meer.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=f2f055a9889d02201753102e6df47725)
Met de nieuwe F-gasregelgeving komen er nieuwe koelmiddelen bij voor warmtepompen. Maar welk koelmiddel is het beste voor jouw warmtepomp?
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen