welke temperaturen instellen
Heb 2 kmamer op 1 boven verdieping die worden nietgebruikt ,, maar is wel goed geisoleerd 16 cm dikte , maar is wel een los gebouw staat niet tussen de muren van de buren.alles dubbel glas en 1 volledige lichtkoepel van 8 meter op 1 meter breed,, wel met polysteerplaten dubbel x 2 keer gebruikt met een luchtlaag tussen van 16 cm , als je eronderstaat voelt niet koud aan is op het dak goed aan gewerkt waar geen lucht tussen kan .
1 kamer wordt ook niet gebruikt en ook geisoleerd maar staat wel tussen de buren,, heeft alleen een achter gevel met venster dubbel glas ; de rest van de kamers wordt goed gebruikt en veel beweging in ,, de gang staat op 2,5 op de draaiknop alleknopen zijn thermo statische draaiknopen . Nu staat mijn brander op 20 graden voor alles goed warm te krijgen en dat is soms nog te warm,, wel dat de gang koud aanvoelt maar daar leef je niet in,en de deuren zijn allemaal gesloten naar de gang toe of dicht
Alleen weet ik niet voor de kamer die niet worden gebruikt op wat ik dat daar moet op zetten, op sterreke of op 1 stand zetten,, dan krijg je warmte langs de buizen,en eventjes in de verwarming
Op mijn brander heb ik maar 1 stand voor de warmte te regelen ,heb geen thermostatische wandklok .
Zou ook niet weten of het zijn nut heeft als ik dat zet,, heb wel een pelletketel is wel zuining .
Groeten
1

.png?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=f2f055a9889d02201753102e6df47725)