14

Herstel terras

Think
Think
#Bouwpartners · 4 jaren geleden

Door betonrot en water indriknging in de muur moet het terras gerenoveerd worden.

Is de renovatie seizoensgebonden bij warm en droog weer.

Of is het voldoende het terras af te schermen tegen regen en zon.

Alle reacties

0
Think
Think
6 83 Andere particulier
4 jaren geleden

Bedankt @Charel,

Ik stelde deze vraag omdat sinds januari een aannemer die in opdracht van de eigenaar werkt beweert dat dit alleen kan gedaan worden als het droger is.

Dat verbaasd me want hier kortbij is een aanemer bezig aan de terassen van een flatgebouw

Hij zou er in mei aan beginnen. En mei was wel nat .Het is nu eind mei en mooie week in vooruitzicht en er is nog steeds geen datum vastgelegd.

bedabkt alvast 

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
4 jaren geleden

Tja, dat noemen ze dan "iemand met een kluitje het riet in sturen"

0
Carl Vandecasteele
Carl Vandecasteele
78 736 Verbouwer
4 jaren geleden

je zou toch denken, dat het terras overdekt is ? tenzij het in richting noordwest georienteerd is wat het weer het grootste deel van  het voorjaar was. en dan nog kan men spatregen met zeilen spannen minimaliseren. 
Zoals Charel zegt, het mag gewoon niet vriezen anders hardt mortel niet degelijk uit.
Binnen een paar weken is het juli en dan kan ie het op het bouwverlof gaan steken. en dat duurt dan meestal tot mid augustus of september eer men terug in actie schiet. Waarom kan die toch niet eerlijk zeggen dat zijn agenda te vol zit om je snel te kunnen bedienen??? in plaats van leugens en uitvluchten allerlei....

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Is een interieurarchitect een meerwaarde voor jouw woning?

Waar de architect zich doorgaans meer bekommert om het exterieur, focust de interieurarchitect echt op details, afwerking van muren, vloeren,...

Lees meer

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

De vastgoedmakelaar: taken en kostenplaatje

Waarom zou je een vastgoedmakelaar inschakelen om je woning te verkopen? Ontdek wat je mag verwachten en hoeveel je voor de service betaalt.

Lees meer

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer kiezen voor je renovatie? Dit moet je zeker weten

Een aannemer voor je renovatie? Ontdek alles over kosten, planning en tips voor een vlotte totaal- of deelrenovatie. Kies de juiste aanpak voor je project!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag