Dag iedereen
De factuur was uiteindelijk 812 euro (incl btw). Hij had me al gewaarschuwd dat de 525 euro een richtprijs was... Hij heeft 39 stopcontacten/schakelaars geïnstalleerd en nagekeken of de kringen wel effectief juist zijn gemarkeerd. Dit is zijn dagelijkse job. Zijn specialiteit is eigenlijk domotica. Een gemiste kans eigenlijk voor ons...
Ik kon het ook zelf doen. Onze leverancier kon zonder problemen ons wegwijs maken. Maar dit is een drukke periode voor ons. In de loop van volgende week verwachten we nog een simpele schema van de kringen. Dit om niet te vergeten hoe de kringen zijn gelegd. Maar eigenlijk hoeft het niet voor me. Ik heb ze zelf gelegd.
Waarom de tarieven zo laag liggen bij hem?
Dat weet ik niet. Ik heb hem aangesproken op een werf bij ons in straat en hij wilde dit doen voor ons. Een correcte kerel die zin heeft om te werken. Uit ervaring weet ik dat je niet moet vallen op peperdure camionetjes en eenduidige uniformen. Die kunnen de job natuurlijk wel evengoed doen, maar zoals iemand hierboven al meedeelde: verschillende offertes laten maken is het verstandigst. Verder kijk ik ook altijd naar de recensies of vraag ik mensen wat hun ervaringen zijn met iemand. Mocht ik weten waar hij nog werken heeft uitgevoerd natuurlijk.
Het verschil in offertes kan enorm groot zijn. Maar natuurlijk goedkoper is niet altijd beter.
Ik wens jullie allemaal nog een goed eindejaar.
Mvg Aziz