Kabel door tuin getrokken zonder toestemming
Ik woon in een beneden in een appartementsgebouw waarbij 6 tuintjes zijn een ervan is van mij. Laatst was er de mogelijkheid om met groep terrassen aan te leggen. 3 ervan hebben akkoord en 3 niet. Dus de eerste(ik) en twee buren naast mij. Er werd op de algemene vergadering gesproken dat er een wachtbuis ging komen en dat die door residentie 2 ging passeren dus in het midden van het gebouw. Ik ben residentie 1. Nu ze gekomen zijn en begonnen had ik na de eerste dag gemerkt dat die wachtbuis voor laadpalen door mijn tuin is getrokken 30 cm diep in de grond. Die wacht buis zal later gebruikt worden en er zal een aparte meter komen voor de eigenaars die wel een garage hebben( Ik heb geen garage). Op de volgende dag heb ik de aannemer gesproken voor de chape kwam. En hij heeft me gezegd dat de eigenaar naast mij dat gezegd had dat die wachtbuis er moest komen toen ze kwamen kijken en dat ze nu geen tijd hadden omdat de chape ging komen en dan is 1000euro voor de chappe weggesmeten omdat het ging opdrogen tegen ze klaar waren. Maar mij is er niet gevraagd geweest. En de eigenaar hier naast is dan komen kijken de chappe was er net en ik was bij het syndic mijn probleem aan het uitleggen. Toen ik thuis kwam was hij al weg heeft hij de syndic gebelt en gezegd dat als het echt een groot probleem was voor mij dat ze het maar moesten weghalen.. terwijl ze al bezig waren met de chappe.. hij wist dat het al te laat was voor ze weg te halen. Hij beweerde dat hij dat niet gezegd had tegen de aannemer toen ik hem sprak. In de akte staat er dat in privatieve en uitsluitende eigendom alles van mijn appartement en de privatieve gebruiksrechten op de tuin in het verlengde van de appartement. Wat is het beste dat ik kan doen? Vergoeding of naar een advocaat gaan?