Deskundige energiebesparing
Waar vind ik een energiedeskundige die kan langskomen om te kijken welke maatregelingen wij kunnen nemen om een energiezuinige woning te bekomen. Het betreft een woning die wij verhuren.
Deskundige energiebesparing
Waar vind ik een energiedeskundige die kan langskomen om te kijken welke maatregelingen wij kunnen nemen om een energiezuinige woning te bekomen. Het betreft een woning die wij verhuren.
EPC is gemaakt bij verhuur van het huis en net iets te hoog blijkt nu ondanks onze aanpassingen in 2019. Wij willen graag weten hoe we de EPC omlaag kunnen krijgen, ook om zowel de huurders tegemoet te komen maar het moet ook haalbaar zijn voor ons. We hebben huurders waar wij zeker tevreden over zijn en willen ook niet iets doen waardoor zij het huis moeten verlaten.
Wat bedoel je met net iets te hoog ? Een D score waardoor je de huurindexatie maar voor de helft moogt doen of een score E of F waardoor je totaal niet mag indexeren ?
Bij het rapport zal je ook enkele aanbevelingen zien die uw score kunnen verbeteren. Heb je daar niet voldoende informatie mee ?

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Steeds meer kandidaat-bouwers kiezen voor een sleutel-op-de-deur woning. Wij zetten de vijf belangrijkste voordelen op een rij!
Lees meer
Je bouwproject staat of valt grotendeels met de keuze van de juiste aannemer(s). Met deze tips kan je een aannemer zoeken voor jouw project.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen