Beantwoorden aan de technische installatie eisen van de EPB regelgeving
Hello,
Antwoord van de VEKA op mijn vraag over het aankopen en plaatsen van 2 nieuwe elektrische convectoren, die zullen worden geplaatst in de nieuwe living die wordt gebouwd.
De uitbreiding van uw woning, waar u nieuwe, hier specifiek eletrische radiatoren zou toevoegen, dienen afgetoetst te worden aan de technische installatie-eisen binnen de EPB-regelgeving.
Uw beide vernieuwde, nieuwe radiatoren moeten voldoen aan de EPB-eisen van toepassing. Als er aan de andere radiatoren niets wordt voorzien, dient u daar ook geen eisen aan af te toetsen.
In de nieuwe te bouwen living na uitbreiding van onze 2 slaapkamers zullen 2 elektrische convectoren worden aangekocht en geplaatst.
De VEKA heeft een antwoord geschreven op mijn vraag hierover, waar ik niets van begrijp.
Uw beide vernieuwde, nieuwe radiatoren moeten voldoen aan de EPB-eisen van toepassing.
Als er aan de andere radiatoren niets wordt voorzien, dient u daar ook geen eisen aan af te toetsen.
Wat betekent precies "Uw beide vernieuwde, nieuwe radiatoren moeten voldoen aan de EPB-eisen van toepassing?
Is er iemand die hier een verklarende uitleg kan op geven wat dit precies inhoudt?
grtz,
gilberto