Problemen met bouwfirma sleutel op de deur
Begin 2021 ben ik in zee gegaan met een bouwfirma uit Kasterlee. Tot op heden heb ik niks als miserie met die firma en mijn huis is nog niet in orde.
Problemen met toch en ramen
Douchebak die niet correct geplaatst is na 3 keer
Gietvloer die niet correct afgewerkt is na een herstelling
Venstertabletten die beschadigd zijn nog voor de oplevering en dat men niet wil oplossen.
Venstertabletten die niet afhellen waardoor het water erop blijft staan aan het raam na regen.
Beschadigingen die gebeurd zijn na werken van onderaannemers aan panelen boven de ramen door het voegen.
Krassen op de gietvloer na een lek in de keuken omdat er buizen niet aangesloten waren.
Kappen in de houten trap door onderaannemer die zijn materiaal erop liet vallen.
Buitenschrijnwerk zo kort bij het slot van de voordeur geplaatst dat men met moeite de sleutel gedraaid krijgt en daardoor nu het houtwerk al beschadigd is.
Valbeveiliging aan de ramen op verdiep die niet geplaatst kan worden
Water dat bij regen in de inkom onder de deur door komt
Enz. enz., de lijst is nog lang
Er is van alles wat niet correct is uitgevoerd, onderaannemers die hun job niet deftig doen, bouwfirma die niet de nodige stappen onderneemt. De schuld ligt steeds bij de klant enz
Expert laten komen, advocaat ingeschakeld en tot op heden nog geen zode aan de dijk gebracht.
Blijkbaar kan ik de firma zelfs niet dagvaarden, omdat er in het contract een clausule staat "Uitdrukkelijk arbitragebeding".
Iemand raad/ervaring?