E-peil in verkaveling bij bouwaanvraag in 2014
E-peil in verkaveling bij bouwaanvraag in 2014
Alle reacties
Dag Jan,
De redenering van je bouwpromotor kan ik niet volgen. Het is de datum van de vergunningsaanvraag die bepaalt welke EPB-eisen er gelden. Aangezien jij die dit jaar zal indienen, gelden volgens mij de eisen van 2014. Dus E60, een aandeel hernieuwbare energie of E54, ... .

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Koolstoftaks maakt energie tot 548 euro duurder per jaar
Ontdek hoe de koolstoftaks vanaf 2027 je energiekosten zal verhogen. Lees welke huishoudens het meest getroffen worden en hoe je kan besparen.
Lees meer
“In de meeste appartementen mag je geen zonnepanelen met stekker plaatsen”
Zonnepanelen met stekker lijken ideaal voor appartementen, maar toch mag je ze niet zomaar plaatsen. Syndicus Olivier De Schrijver legt uit waarom.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen